25 Aralık 2009 Cuma

elinizden gelenler 8

ben birşeyleri değerlendirmeyi çok severim. sanırım nagihan ile bu konuda da benziyoruz. dün ilkokuldaki hatıra defterim elime geçti. o zaman eski bir defteri alıp nerde bir resim bulduysam -bilhassa gelin ve barbie resimleri- yapıştırıp hatıra defteri yapmıştım. okuyunca eskilere gittim birden. birde o zamanlar çok severek, okul tatil demeden izlediğim bir mexico dizisi vardı. ismi "zenginler de ağlar". orada marianna vardı sanırım gerçek adı "veronica castro" idi. onun gazeteden kesilmiş resimlerini buldum defterimin arasında. insan bir tuhaf oluyor doğrusu. bunu da sizlerle paylaşmak istedim. belki o zamanlar benim gibi bu dizinin hayranları vardır aranızda.
gelelim nagihan'dan kapı boncuğuna:

"boş kaldıkça anneme yaptığımız bir kapı boncuğu. ismi deli kızın türküsü. içimden öyle geldi, öyle dedik. çünkü çok basit ama oyalayıcı. deli ediyor insanı.. maliyeti çok düşük ama uğraşı, emeği çok. kapıya bırakılan ya da gittiğimizde aldığımız market reklam kağıtlarını değerlendirmiş oluyoruz böylece..

malzemeler:
  • marketlerin aksiyon kağıtları (insert)
  • ince bir şiş
  • uhu
  • boncuk
  • naylon ip
  • makas
yapılışı:
  1. kağıtları istediğiniz boyutlarda üçgen şekilde kesin.
  2. kestiğiniz üçgenin tabanına şişi koyup onu sigara böreği misali orta sıkılıkta uca kadar yuvarlayın. ucunu uhulayın. kağıt boncuklar tamam. bunlardan yüzlerce yapın.
  3. daha sonra bir bu kağıt boncuktan, bir renkli boncuk alarak kapı büyüklüğünde dizin.
  4. kağıt boncukları açık renk vernikle bir kat boyayın. kuruyunca tahta boncuğa dönüşüyor. işlem tamam güle güle kullanın...
tahta boncuk yapıp başka süslemelerde de kullanabilirsiniz.

0 yorum:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks Design